r u t a  4  ·  n o e t
desnivell acumulat 30 m
dificultat
recorregut:

casa sobrestrada · cal lleïr · cal galta · cal jenai · cal peu nou · sant bartumeu · casa sobrestrada

descripció:

sortim del punt d’acolliment del centre, la casa Sobrestrada, per un suau pendent, arribarem a les ínstal.lacions de la discoteca menfis, hi passarem pel costat i ascendirem per una pista ampla fíns a l'alçada de cal lleïr, on girarem a l’esquerra cap a cal jenai, passarem per la creu de la pinya i girarem cap a la dreta passant per sota de la serra de noet. iniciarem un lleuger pujador que ens acosta a sant bartomeu, i retornarem al punt d’ acolliment. 9 km

variant. Compartim la sortida amb la ruta 4a fins a la masia de cal Gaita, ens desviem a la dreta i arribem al capdamunt de la serra de Noet des d’on gaudirem d’unes meravelloses vistes panoràmiques, descendirem per un corriol i enllaçarem amb la ruta 4a una mica abans del nucli de Sant Bartomeu fins al punt d’acolliment. 10 km

punts d'interès turístic:

· serra de noet, vista panoràmica excel.lent de berga, avià i rodalies

veure mapa
descarregar track

inici | parapent | botiga | club | restaurant | allotjament | centre btt | ubicació | meteo | contacta